2023-03-26 Asteburuko partiduak

22 marzo 2023

 

Beste astebeteko lehiaketa, non gure federatuek hiru hitzordu baino ez dituzten, hori bai, guztiak garrantzitsuak.

Gomazko paleta pilotariak Zierbenara eta Larrabetzura joango dira larunbat goizean, finalerdietako itzulikoa jokatzeko. Joanekoan 25-23 emaitzarekin bi porrot, beraz gure pilotariek ahalik eta gehien eman beharko dute finalera iristeko. Beste hitzordua eskuz binakakoa izango da. Bertan, gure bikotea igande arratsaldean Markinara joango da, final laurdenak partida zail batean jokatzeko, baina finalerdia jokatzeko ezinezkoa dena egiten saiatuko dira.

Harrobiko pilotariei dagokienez, banakako eta binakako partidak, non azken jardunaldiak gerturatzen ari diren, azken jardunaldietan izan dugun dinamika onari eusten saiatuko dira.

Hemen duzue alderdi guztien karteldegia.

Martiak 26

 


Una semana más de competición, donde nuestros federados solo tienen tres citas, eso sí, todas importantes.

Los pelotaris de paleta goma viajaran el sábado por la mañana a Zierbena y Larrabetzu para jugar la vuelta de las semifinales. En la ida dos derrotas con el mismo resultado 25-23, por lo que nuestros pelotaris tendrán que dar lo máximo para intentar llegar a la final. La otra cita será en mano parejas, donde nuestra pareja viajara el domingo a la tarde a Markina para disputar los cuartos de final en un partido difícil, pero que intentaran hacer lo imposible para acceder a la semifinal.

En cuanto a los pelotaris de la cantera partidos individuales y por parejas, donde se acercan las ultimas jornadas, por lo que intentaran mantener la buena dinámica que llevamos en las últimas jornadas.

Aquí tenéis la cartelera de todos los partidos.

Martiak 26